.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور بیانیه ضدایرانی در نشست شورای حقوق بشر
تعدادی از کشور‌های تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی در نشست شورای حقوق بشر با انتشار بیانیه ای، مداخله در امور داخلی ایران را تکرار کردند.
صدور بیانیه ضدایرانی در نشست شورای حقوق بشر

شمال نیوز : تعدادی از کشور‌های تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی در جریان برگزاری پنجاه و دومین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، بیانیه‌ای ضد ایرانی صادر کردند.

 

بر این اساس رژیم صهیونیستی و ۵۳ کشور جهان با انتشار بیانیه‌ای ضمن مداخله در امور داخلی و حمایت از اغتشاشات چند ماه گذشته ایران، آنچه ادعای «استفاده از مجازات اعدام برای معترضان در ایران» خواندند را محکوم کردند.

 

این بیانیه در دومین روز برگزاری این نشست توسط کریستین گیلمرت، معاون وزیر خارجه کاستاریکا خوانده شد و به امضای رژیم صهیونیستی و کشور‌هایی از جمله استرالیا، کانادا، کلمبیا، شیلی، اکوادور، فرانسه، آلمان، یونان، آمریکا و انگلیس درآمد.

 

در این بیانیه از ایران خواسته شدهه با مکانیسم‌های شورای حقوق بشر و از جمله «هیئت حقیقت‌یاب این شورا» همکاری‌های لازم را به عمل بیاورد.

 

پیشتر، جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس در در پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ضمن مطرح کردن ادعا‌ی نقض حقوق بشر در ایران، از صدور ۵ بسته تحریمی در مدت اخیر برای ایران خبر داد.

 

دو ماه قبل نیز شورای حقوق بشر سازمان ملل پس از برگزاری نشستی به پیشنهاد آلمان و ایسلند با تصویب قطعنامه‌ای ضد ایرانی با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی درباره آنچه «وضعیت حقوق بشر در ایران» خوانده شده موافقت کرد. این در حالی بود که مقامات کشورمان در مورد دخالت کشور‌های غربی در مسائل داخلی ایران هشدار داده و ریشه اصلی اغتشاشات اخیر در کشور را طرح‌های غربی‌ها به ویژه آمریکا برای به آشوب کشاندن اوضاع داخلی عنوان کرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.